Intercity Nieuwe Generatie rijdt vanaf vandaag ook naar Groningen

Vanaf vandaag zet NS de Intercity Nieuwe Generatie (ICNG) ook in op de treinverbinding tussen Schiphol en Groningen. Daarmee is de eerste stap gezet om Noord-Nederland vanaf halverwege december aan te laten sluiten op de het spoor van de HSL-verbinding.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *