Een historische spoorverbinding maakt eind dit jaar haar comeback. Vanaf 13 december 2026 rijden er voor het eerst sinds 1939 weer reizigerstreinen tussen Coevorden en het Duitse Bad Bentheim. Daarmee krijgt Zuidoost-Drenthe opnieuw een directe treinverbinding met Duitsland.
