De ingebruikname van het nieuwe spoor tussen Den Bosch en Vught is met een jaar uitgesteld. Waar de spoorverbinding oorspronkelijk in 2029 gereed zou zijn, wordt nu uitgegaan van 2030. Het uitstel is het gevolg van tegenslagen binnen het project Programma Hoogfrequent Spoor (PHS) Den Bosch-Vught.
