Stationspiano keert na twee jaar terug op Almere Centrum

Op station Almere Centrum klinkt sinds afgelopen woensdag opnieuw pianomuziek. NS heeft daar opnieuw een stationspiano geplaatst, twee jaar nadat het instrument werd weggehaald na meerdere gevallen van vernieling. De piano staat nu op een nieuwe plek in het station, waar beter toezicht mogelijk is.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *