Op station Almere Centrum klinkt sinds afgelopen woensdag opnieuw pianomuziek. NS heeft daar opnieuw een stationspiano geplaatst, twee jaar nadat het instrument werd weggehaald na meerdere gevallen van vernieling. De piano staat nu op een nieuwe plek in het station, waar beter toezicht mogelijk is.
