De Tweede Kamer heeft het kabinet heeft opgedragen om werk te maken van meer internationale treinen van en naar Nederland, meldt Treinreiziger.nl. Een motie van D66, Pro (PvdA-Groenlinks) en ChristenUnie hierover werd woensdag met ruime meerderheid aangenomen.
