Na de landelijke ov-staking van woensdagochtend is het openbaar vervoer in Nederland weer op gang gekomen. De staking duurde van 04.00 tot 08.00 uur en zorgde ervoor dat er in die periode in het land grotendeels geen treinen reden. Rond 08.30 uur reed de treindienst van NS weer vrijwel volgens de normale dienstregeling.
